ok
Informacje z RESMANA
Podaj swój adres e-mail
ok
    Ilość odwiedzin na stronie: 11972624
Opinia
Jak często załatwiasz sprawy i zakupy drogą internetową
Regionalna Sieć Szerokopasmowa Aglomeracji Rzeszowskiej
Aktualności
Wciskanie Liveboksa na siłę klientom Telekomunikacji Polskiej
2008-01-24
Od kilku miesięcy mam problem z neostradą. Co jakiś czas przestaje działać, strony się nie otwierają, a w dodatku zawiesza się cały komputer i potrzebny jest reset - mówi użytykowniczka z Kielc. Taka sytuacja zdarza się kilka razy dziennie. Konsultanci neostrady tp początkowo twierdzili, że to wina jej komputera, proponowali reinstalację systemu. - Mam oryginalne programy, na bieżąco aktualizowane - kontynuuje użytkowniczka. W końcu jeden z konsultantów oficjalnie przyjął reklamację i postanowił sprawdzić w czym tkwi problem. - Sprawdził mój komputer i linię dostępową. Okazało się, że wszystko jest w porządku. Stwierdził, że modem, który posiadam jest wadliwy i zaproponował mi zmianę modemu, najlepiej na inną markę. - mówi. W tym celu konsultant zaproponował wizytę w najbliższym punkcie obsługi klienta. - Zarówno w punkcie przy ul. Sienkiewicza, jak i w Galerii Echo usłyszałam, że modemu nie dostanę. Na modem zaproponowany przez konsultanta w ogóle nie mogę liczyć. Dostanę ten sam, który mam, ale najwcześniej w lutym, bo na razie modemów nie ma. A ja co miesiąc płacę 70 zł za internet, z którego nie mogę normalnie korzystać - mówi rozżalona klientka Telekomunikacji Polskiej.

O problemie redaktorzy Gazety Wyborczej poinformowali Izabelę Szum, rzecznika prasowego TP. Oto odpowiedź jaką otrzymali: "Najlepszym modemem jest livebox tp, dzięki któremu możemy korzystać z takich usług, jak multipakiet tp. Na chwilę obecną mamy dostępne te modemy właśnie. Konsultant poprawnie poinformował klienta, że do końca stycznia br. nie będzie dostępności innych zestawów instalacyjnych do neostrady tp jak tylko livebox tp. Jak tylko modemy z USB pojawią się w magazynie centralnym, zostaną przesłane do salonów sprzedaży tp, zgodnie z zapotrzebowaniem" - twierdzi Izabela Szum.

Problem w tym, że aby otrzymać ten "najlepszy" livebox, trzeba z TP podpisać kolejną umowę, na dwa lata.

Na pocieszenie dla użytkowniczki można stwierdzić, że nie jest sama z tym problemem. - Podobnych skarg związanych z neostradą otrzymuję mnóstwo - mówi Dariusz Pyk, miejski rzecznik konsumentów z Kielc. Jego zdaniem, klient powinien w tej sytuacji domagać się od TP zaprzestania pobierania opłat, począwszy od dnia zgłoszenia usterki. - Jest to ewidentne naruszenie warunków umowy. Klient podpisał umowę na określonych warunkach i jeśli TP stwierdziła wadliwość modemu szybko powinna usunąć wadę. Proponowanie modemu livebox jest tu nie na miejscu - mówi Pyk. Nie wyklucza on oficjalnego wystąpienia do TP w sprawie kieleckich klientów neostrady.

Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce
wstecz

Ankieta
Czy posiadasz numer telefonu internetowego?
projekt i realizacja: ideo start wstecz do góry